Nie rozumiem znaleźć tak dobry serial Fantasy - Kryminał jest tak trudno co do jasnej anielki że kończą na 13 odcinkach 6 serialu? ja kończę piąty a zacząłem 2 tyg temu. Jak znacie coś równie fajnego o podobnej tematyce Dark-Fantasy to dawać.
Proponuję izombie :) trochę kryminał, trochę komedia, ale wszystko ogląda się z dużą przyjemnością.
Ja za to proponuje American Horror Story trochę inna tematyka ale powinien się spodobać, szczególnie sezon 2.
grimm super, obejrzałam praktycznie na raz. supernaturals nie moge, nudzi mnie i lekko irytuje starszy z braci, wg mnie nie umie grać. z resztą w grimm dużo fajnych postaci, tutaj... Znalazłam inny fajny fantasy serial - the magicians - na razie dopiero 4 odcinek ale już mnie nieźle wciągneło.
Przynajmniej zakończyli w bardzo dobrym stylu - Zresztą z tego co wiem Już wcześniej było wiadomo że 6 sezon będzie ostatnim .
Co do podobnych seriali, to na pewno polecam - Dawno , dawno temu - http://www.filmweb.pl/serial/Dawno%2C+dawno+temu-2011-603904
Juz wczesniej wspomniane Supernatural i iZombie. Poza tym Gra o tron, Tabu, Penny Dreadful, Da Vinci's Demons, Sleepy Hollow,
Zacząłem oglądać ten serial ale dla mnie to taki gorszy Supernatural z dużo mniej ciekawymi bohaterami.
Lost Girl bardziej znane jako Zagubiona Tożsamość http://www.filmweb.pl/serial/Zagubiona+to%C5%BCsamo%C5%9B%C4%87-2010-519329
Kończą bo się sami w nim pogubili, większość ciekawych wątków sami zabili i zupełnie z dziewczyny inspektora zrobili hexe. Wszystko się powaliło zamiana na blondynę na końcu czułem się dziwnie. Ten serial bazował na wielu dobrych i sprawdzonych już pomysłach ale gdy główne organizacje zostałe pokonane to został już tylko ten motyw z świętym kijem, który sam z siebie nie był ciekawy.
Jeszcze te zażenowanie że te wszystkie stworzenia jednak stworzył diabeł.
Ja nie mogę zrozumieć jak mogli przerwać ten serial, kiedy na prawdę zrobił się ciekawy. Nie wiem jak u was, ale dla mnie od 5 sezonu się zrobił konkret. Intresujący świat. Tak naprawdę odejście od schematu, czyli zabójstw i tej całej policyjnej otoczki dało kopa temu serialowi.
Zaczalem dopiero ogladac i jestem na 5 odcinku...poki co popieram Cię w 100%, ale 4 punkty, to zawyzona ocena...chyba juz nie mam co liczyć, ze cos się zmieni, poprawi...
Pierwszy sezon był dość nudny. Po jednym odcinku gdzieś tam przed drzemka. Ciągnęła go chyba z rok. Od drugiego sezonu zaczął się robić coraz lepszy. A od 3 pochłonęłam go niezauwazajac kiedy się w ogóle skończył :)
Jeżeli się ograniczasz do wyrobu piwopodobnego typu "Tyskie" to się nie dziwię, że tak piszesz o polskim piwie.
Bardzo dobrze że to zakończyli powinni to wcześniej zakończyć, podobny serial do tego to jest sto razy lepszy Łowcy Koszmarów . Tylko że niestety Łowcy Koszmarów mają tylko dwa sezony chyba, Przygody Sinbada Zeglarza też mają dwa sezony a fajny serial . Zawsze tak jest niestety że jak jest jakiś fajny serial, to kończą go szybko a jak leci jakieś dziadostwo typu Grimm, Flash czy inne takie to ma po 10 sezonów . Transporter też fajny serial to ci znów zakończą po 2 sezonach to jest skandal, jakieś głupie Iron Many, Avengers mają po 10 część a zrobili by dobrego Spidermana wreszcie gdzie jest fajny młody aktor to ci znów go połączyli z Avengers zamiast zrobić normalnego Spidermana . Grimm znów nie pożegnali się po polsku, w z archiwum X są przynajmniej wątki polskie .
Całkiem fajny serial, ale mnie zepsuło go wprowadzenie Teresy. Jest dla mnie bardzo irytującym babochłopem.
A ja uwielbiam Trubel. Dla mnie to jedna z najfajniejszych postaci. Właściwie to ona mnie wciągnęła i nadrobiłem wszystkie odcinki od początku.