oj trudno wymienić najlepszy. Doskonale się ogląda Silent Hill i Pitch Black ale aktorsko chyba najlepszy jest High Art.
Zachwyciła mnie w ''Człowiek w ogniu'' i ''Zaklęte serca'', później oglądałam Silent Hill i też przyjemnie się oglądało ale szału nie było, ''Telefon'' też wart obejrzenia, natomiast ''Surogaci'' to nie wie warto komentować, ale głównie ze względu na scenariusz:)
Wszystkich jej produkcji jeszcze nie widziałam, ale w smakach miłości zagrała świetnie, do pitch black mam sentyment bo to 1. film gdzie ja uwidziałam, high art no to juz klasyk trochę, Rouge był spoko, Marzyciel czy Henry Pool - dobre filmy i jej role, Surogaci jako hollywoodzka produkcja po prostu do obejrzenia. Cenie ją za moim zdaniem niszowe produkcje jak Dzieci z ... i Połowiczny rozpad....
Czyli z całego mojego wywodu wynika, że oceniając filmy:
best - Smaki miłości, Henry Pool, Człowiek w ogniu
worst - Opętani, Surogaci
chociaż to ranking który pewnie za tydzień będę chciała zmieniać.
Puentując, mam do Radhy słabość ;) Ogromną.