Johnnie zasługuje - tak przez liczbę swoich filmów, jak przez ich jakość - na ranking.
1. Bohater nie umiera nigdy 9.5/10
1. Kartel 9.5/10 (naprawdę nie potrafię zdecydować między tymi dwoma tytułami)
3. Czas ucieka 9/10
4. Sparrow 9/10
5. PTU 8/10
6. Postrzelony detektyw 8/10
7. Wygnani 8/10
8. Fulltime Killer 8/10
9. Wybór mafii 2 8/10
10. The Mission 7/10
Połówka oznacza, że film jest w ulubionych (dla mnie to właśnie dodatkowa ocena, 9.5/10; skala dziewiętnastostopniowa jest zresztą najlepsza). Z pozostałych 9 filmów Johnniego, które znam, nie polecam tak naprawdę tylko dwóch, "Running on Karma" i "Blind Detective", reszta to produkcje na 7/10, tak więc miłego oglądania i tak dalej :)
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Bohater nie umiera nigdy (1998) 8,00 7
2 Wygnani (2006) 7,32 25
3 Czas ucieka (1999) 7,54 13
4 Fulltime Killer (2001) 7,47 15
5 Kartel (2012) 7,38 16
6 Cheung fo (1999) 7,42 12
7 Wybór mafii 2 (2006) 7,13 8
8 Życie bez zasad (2011) 7,14 7
8 Yau Doh Lung Fu Bong (2004) 7,14 7
10 Kieszonkowcy (2008) 7,00 9
11 Postrzelony detektyw (2007) 6,81 16
12 Z ostatniej chwili (2004) 6,86 7
13 Wybór mafii (2005) 6,45 11
14 Zemsta (2009) 6,13 8
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Wygnani (2006) 7,37 35
2 Fulltime Killer (2001) 7,59 17
3 Cheung fo (1999) 7,64 14
4 Kartel (2012) 7,28 29
5 Czas ucieka (1999) 7,23 22
6 Postrzelony detektyw (2007) 7,00 16
7 Kieszonkowcy (2008) 7,20 10
8 Wybór mafii 2 (2006) 7,10 10
9 Wybór mafii (2005) 6,73 15
10 Z ostatniej chwili (2004) 6,55 11
11 Zemsta (2009) 6,36 11
12 Korporacja (2015) 5,82 17
13 Trójka (2016) 5,50 10
To i ja dam swoją dziesiątkę, coby nie było wrażenia, że tylko Mrozik ogląda filmy Johnniego To ;)
1. Bohater nie umiera nigdy
2. Kartel
3. Kieszonkowcy
4. Throw Down
5. My Left Eye Sees Ghosts
6. Wybór mafii 2
7. Turn Left, Turn Right
8. Postrzelony detektyw
9. Fulltime Killer
10. Wybór mafii
To i ja dorzucę swoje
1. Kartel
2. Needing You...
3. Wygnani
4. The Mission
5. Bohater nie umiera nigdy
6. Sparrow
7. Where a Good Man Goes
7. Throw Down
8. Życie bez zasad
9. Wybór mafii
10. Czas ucieka
Ha, patrząc na Twoją listę (inheracila zresztą też) zdałem sobie sprawę, że na mojej brakuje przecież bardzo dobrego "Throw Down". Czyli update:
1. Bohater nie umiera nigdy 9.5/10
1. Kartel 9.5/10 (naprawdę nie potrafię zdecydować między tymi dwoma tytułami)
3. Czas ucieka 9/10
4. Sparrow 9/10
5. PTU 8/10
6. Postrzelony detektyw 8/10
7. Throw Down 8/10
8. Wygnani 8/10
9. Fulltime Killer 8/10
10. Wybór mafii 2 8/10